Alla inlägg den 25 januari 2007

Av Kenzo - 25 januari 2007 22:40

Hallå dagboken!
Dagen började med att jag och Lena träffades på Track screen för att prova lite kennelkläder, eller rättare, kolla hur storlekarna var. De var inga problem, de var rätt normala, jag behövde en stor storlek, som vanligt.....De kommer i alla fall att bli jättefina när trycket med loggan kommer dit.
Sen åkte jag till Reginas Zoohörna och köpte mig ett hundförarbälte som jag suktat länge efter. Det blev ett med hårdare expander och reflex.
Efter diverse andra ärenden åkte jag hem och gick till skogs med hundarna, fortfarande var det ganska kallt och blåsigt.
Efter middagen hade temperaturen stigit, det var som att alla tre hundarna tinat upp rejält, Kenzo och Gaia lekte "vuxenlekar" med obcena inslag, och Bonnie stirrade ut katterna mer än vanligt. Så det var bara att klä på sig och ut och prova Baggen-bältet. Funkade jättebra, nu testade jag ju med hundar som alltid går bra i koppel, men det kommer att avlasta armarna när jag ska rasta mer bångstyriga hundar.
Sen blev det lugnt, alla tre small av på rumsgolvet och jag kunde ägna mig åt viktiga saker som tv tittande. Datorn har varit ockuperad av Caroline som skriver en recention av en bok om 2:a värdskriget. Då håller man sig undan, det brukar dyka upp frågor som jag omöjligt kan svara på, har jag verkligen gått grundskolan?, undrar jag ibland ;-)
Natti!

Gaia, Kenzo och Bonnie i skogen!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards