Alla inlägg under april 2007

Av Kenzo - 26 april 2007 10:33
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Kenzo - 23 april 2007 19:02
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Kenzo - 20 april 2007 15:27
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Kenzo - 16 april 2007 11:18

Hallå dagboken!


Måndag igen, känns nästan som om jag också tog SM-guld i lördags, ont i skallen som bara den....Det var en härlig folkfest i alla fall. Redan på lördag kväll började bilarna susa förbi upp mot flygplatsen för att möta hjältarna. Sen var det stor fest både på arenan och inne på torget, vi var ju bara tvugna att åka ner för att få en glimt av dem.


Annars har det hänt mindre trevliga saker i helgen också. På lördag eftermiddag hörde Polisen av sig om en stor hund som blivit inlämnad efter att ha sprungit efter E4. Den visade sig vara för stor för Polisbilen så jag fick åka in och hämta honom. Han var en jättestor jättesnäll brun och björnliknande.


"Björnen" hade enorma tovor i pälsen, öronen igenkorkade av öroninflammation och jättelånga klor. De otrevlig ägaren hörde så småningom av sig och jag fick en rejäl avhyvling att jag hade mage att ta fast hans hund och sedan ta betalt för det. När jag påpekade att han bode göra något åt tovorna och öronen så fick jag veta att han inte varit så när han rymde utan att det var jag som var orsaken till detta....Mycket mera har framkom också, som inte lämpar sig att skriva om här.


Det är tur att mitt hjärta verkar vara starkt, annars hade jag nog dött när hjärtat stannat av ilska och maktlöshet.....Stackas hund, han kämpade och slet och ville in i hundgården, han ville inte följa med husse.....


Men annars så knallar det på, jag har ju köpt mig en ny tvättamaskin som är så duktig så duktig, man får vara glad för det lilla ;-)


Nu ska vi gå på en härlig solskenspromenad, jag och Rödälsklingen!

Av Kenzo - 14 april 2007 09:46
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Kenzo - 5 april 2007 13:20
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Kenzo - 1 april 2007 22:19
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Skapa flashcards