Alla inlägg under april 2011

Av Kenzo - 20 april 2011 15:04

 

Av Kenzo - 15 april 2011 21:39

Hallå dagboken!


Här var det länge sedan det blev någon uppdatering. Det har varit rätt mycket senaste tiden. Sista veckan i mars bar det av till Thailand för att fira Anders 50-års dag, och dessutom träffa Carro och Maja som åkt dit på semester efter att ha plockat päron i Australien i sex veckor.


Det var en härlig resa, monsunregn i början av semester som sedan övergick i strålande sol. Har lagt upp lite bilder, tyvärr är det något fel i funktionen hos webhotellet, kan inte få dit flera bildtexter trots ihärdiga försök :(

http://www.tillalla.ravestahund.se/#15.0


Kenzo fick vara hos Karin och Yazza med familj under semestern där han som vanligt hade det jättebra. Världens bästa Karin hade dessutom bakat och fyllt frysen med kakor tills jag kom hem för att jag skulle kunna bjuda på fika när ev. gratulanter dök upp. Vilka vänner man har :D. Mamma såg till katterna och huset som var i fin form då vi kom hem :)


I övrigt är det full fart borta i huset, nya vit(rostfri)varor har kommit på plats och idag har Tom satt dit nya trappräcket i hallen och det blev jättebra! Under tiden var kusin Maria med gudbarnet Ebba och storebror Albin på besök så vi hade en trevlig eftermiddag tillsammans :)


Köpte en klänning till Ebba i Thailand, så här i efterhand

så ser jag att jag kunde köpt flera med tanke på priset och

att den faktiskt passade rätt bra :)


        










En gräddvisp är aldrig fel...nu får vi veta om Thailads-
blåsan går att tvätta också ;)

Hände en rolig grej när jag skulle lägga mig i går kväll, ser ni katten?

Det är ingen katt, bara skuggan från Anders täcke som vikit upp sig då

jag tog av överkastet. Sen blev det skuggor av min sänglampa på väggen, ser lite kul ut =)

Ovido - Quiz & Flashcards