Alla inlägg under juni 2007

Av Kenzo - 28 juni 2007 10:36
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Kenzo - 24 juni 2007 10:04
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Kenzo - 21 juni 2007 21:08
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Kenzo - 19 juni 2007 22:46
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Kenzo - 17 juni 2007 21:16

Hallå dagboken!

I går så var det årets "happening" i Ravesta -"Ravestadagen". Nere hos Portservice så hade vi loppis, försäljning, lotterier, minigris m.m. Tidigare om åren så har Carolines fotbollslag sålt fika men 16 åriga tjejer kan vara rätt svår motiverade, så årets "Fotbollstjejer" bestod av mig, och Anders. Vi sålde fika och korv för glatta livet, intäkterna gick så klart till fotbollen.....


Senare på kvällen så träffades vi uppe på berget och grillade, lika mysigt som vanligt. Vi var tyvärr tvugna att gå tidigt, jag  för att återlämna inhyrda Flatten King och Anders hade jour så han åkte ut på jobb. Kenzo var så klart med. Han låg snällt vid mina fötter och lät sig matas av barnen som bjöd på korv, ingen dålig kväll för honom, inte.

Det är skillnad på mot för min gamla hund Janca som man var tvungen att binda fast på behörigt avstånd, annars var det risk att all mat försvann ner i hennes hungriga mage.


I dag så var det fotboll för Caroline, läger för Emma och hemgång för två hundar. Dessutom en hittehund som blev hitsljutsad av Polisen för tredje gången på ett halvår, husse var rätt uppgiven vid det här laget.

Frammåt kvällen åkte jag och min kompis Suss och hennes dotter Sofie hem till Carinas mamma för att hämta Mitzy.Hon ska på kollo hos Sofie för att de vill känna på hur det känns att ha hund. Vi tog en promenad här i skogen först och så fick de lite instruktioner. Mitzy är ju världens snällaste och följsammaste hund, så hon följde glatt med dem hem.


Inte ett enda husdjur i huset som inte är våra egna, det är inte ofta, har en känsla att jag försummat någon stackars katt i källaren, brukar drömma att jag glömt bort någon, men än har det inte hänt ;-)


I morrn ska jag och Karin åka till Sundsvall för att hälsa på varsin kompis och sen en snabbsväng på IKEA, ska bli roligt med en "utflykt"

:-)



Av Kenzo - 14 juni 2007 22:12
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Kenzo - 10 juni 2007 22:08
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Kenzo - 9 juni 2007 19:51
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Skapa flashcards