Direktlänk till inlägg 20 augusti 2007

Sorg i Ravesta

Av Kenzo - 20 augusti 2007 22:51

Hallå dagboken!


Anders pappa Bengt gick bort i lördags, 74år gammal. Nästan på dagen 3 år efter min egen pappa. Sorgligt är det, även om han varit sjuk länge och man så att det egentligen bara gick åt ett håll så är det ändå svårt att fatta att han är borta för alltid. Så nu har barnen varken farfar eller morfar kvar. Själv hade jag ju min morfar kvar tills jag var 34 och mormor lever ju ännu, så olika kan det vara....


Nu till något trevligare, på onsdag åker jag, Kenzo, Yazza och Karin ner till vår sjöbod i Fiskebäckskil några dagar, en riktig "husmors-semester" utan man och barn ;-) ska bli jätteskönt, hoppas bara att vädret blir bättre än det var när vi var där i början på juli. Jag har aldrig varit där annat än mitt i högsommaren och nån påsk när jag var liten, så det ska bli kul att se hur där ser ut utan en massa turister.


Kattungarna växer och frodas, nu är de 4 veckor, katten Kajsa bor här uppe med oss och det går jättebra. I fredags dök så upp en liten kattunge med skadad svans på E4, annons kommer i morrn, hoppas den har ett hem.





 
 
Ingen bild

Elisabet

22 augusti 2007 16:00

Så synd, man kan aldrig förbereda sig på sånt. Beklagar och skänker en tanke till dig och de dina
Kram

 
Ingen bild

Annica å Figo

23 augusti 2007 17:24

Hallå

Jag beklagar sorgen.

Hoppas ni får ett par riktigt trevliga dagar på "husmoderssemestern"

Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kenzo - 1 juli 2012 21:50


Hallå dagboken!   Uppdatering titt som tätt, varje halvår.....;). Vintern blev tung förmig som drog på mig en eländig infektion med feber i över tre veckor, och efter en volt med sparken så blev det riktig katastrof med min nackskada med många re...

Av Kenzo - 31 december 2011 10:24


Hallå dagboken!   Vi har haft en mysig jul med släkt och vänner, i kväll blir det fest hos goda vänner :). Ha en trevlig kväll och en god fortsättning på det nya året!     ...

Av Kenzo - 7 oktober 2011 19:20

Hallå dagboken!   Länge sen sist, här kommer en summering av vår sommar och höst:   Midsommar firade vi som vanligt i glada vänners lag ute vid havet. Inga barn närvarande i år men vi ville ändå inte frångå vår tradition, att dansa runt midso...

Av Kenzo - 23 juni 2011 21:05

Hallå dagboken!   Här var det läääänge sedan vi gjorde ett inlägg, men de flesta vänner träffar vi ju på Facebook :)   Förra tisdagen och en vecka frammåt tillbringade vi tillsammans med Karin och Yazza på Västkusten. Framöver är det flytt so...

Av Kenzo - 13 maj 2011 19:27

Hallå dagboken!   Just nu är det mycket som händer runt omkring. Vi hade härliga dagar uppe i fjällen. Inte så mycket snö men fantaskiskt fint väder. Sol och varmt så att man inte ens behövde ytterkläder uppe på fjället :). Carro har kommit he...

Ovido - Quiz & Flashcards