Direktlänk till inlägg 28 oktober 2010

Mot helgen....

Av Kenzo - 28 oktober 2010 19:06

Hallå dagboken!


Torsdag idag, har varit till Umeå och naprapat-Micke idag tillsammans med Karin. Känner mig trött men inte så stel längre. Trodde aldrig det skulle ljusna i morse så att jag kunde st en snabb prommis med Kenzo innan vi åkte. Inte förrän frammåt 7,45 såg man hyfsat var man satte fötterna. Det har regnat och blåst som bara den i natt, i går kväll var Kenzos blå badbåt på rymmen halvvägs neråt vägen, han hade ett rejält stånd-skall på den när han var ute och kissade......=)


Förra veckan hände en del tråkiga saker, först blev gamla mormor Göta dålig men har nu repat sig hyfsat i alla fall. Samma dag kom ett väldigt ledsamt besked, en god vän förlorade sin älskade 7-årige Schäferkille hastigt utan förvarning, ena stunden alldeles levade och glad, en kvart senare hade han lugnt och stilla somnat in....så otroligt ledsamt för hela familjen. Kramar till er.


Helgen som gick lyckades jag bli av med vävstolarna i alla fall, tre pigga "tanter" kom och hämtade dem till sin vävstuga, så skoj att de får fortsätta användas. Lördag kväll blev vi bjudna på både skjuts och mat på höga kusten Hotellet av Karin och Patrik, riktigt roligt och GOTT!!!


Nu närmar sig helgen igen, i morrn ska jag in till stan och posta presenten jag köpte i Umeå idag, lillasyster i Stockholm fyller snart år, synd att vi inte kan komma och gratta på plats, hade varit trevlig med ett kalas :)


  
Snön har kommit (och tinat bort) härligt tycker Kenzo, kul att rulla sig i. Blöt hund luktar ju ändå godast, eller hur?


Hazzan vilar sig i finfåtöljen, han gillar inte att vara med på bild,
särskilt inte inomhus. Det förstör hans "image" han är ju en cool utekatt, ju!


   
Bözzet, han slår ju alla rekord. Jag har gömt en påse med kattmynta
uppe i skåpet. Han blir helt galen av det, (katt)astrofalt dåligt ölsinne får han av det som tydligen blir som en drog för honom. Bråkar och slåss, spöar allt i sin närhet.... Nu har han hittat mitt gömställe, hjälp! :-P.

 
 
Lena

Lena

3 november 2010 23:38

Å vi som ett tag trodde du inte ville ha nå kommentarer. ;-)

Hoppas Bözze är snäll då jag komma imorrn. :-S

http://www.lenashundliv.se

 
Kaizer

Kaizer

10 november 2010 19:23

Hallååå!!!!! Rädda mig då!!!!!

http://www.lenashundliv,se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kenzo - 1 juli 2012 21:50


Hallå dagboken!   Uppdatering titt som tätt, varje halvår.....;). Vintern blev tung förmig som drog på mig en eländig infektion med feber i över tre veckor, och efter en volt med sparken så blev det riktig katastrof med min nackskada med många re...

Av Kenzo - 31 december 2011 10:24


Hallå dagboken!   Vi har haft en mysig jul med släkt och vänner, i kväll blir det fest hos goda vänner :). Ha en trevlig kväll och en god fortsättning på det nya året!     ...

Av Kenzo - 7 oktober 2011 19:20

Hallå dagboken!   Länge sen sist, här kommer en summering av vår sommar och höst:   Midsommar firade vi som vanligt i glada vänners lag ute vid havet. Inga barn närvarande i år men vi ville ändå inte frångå vår tradition, att dansa runt midso...

Av Kenzo - 23 juni 2011 21:05

Hallå dagboken!   Här var det läääänge sedan vi gjorde ett inlägg, men de flesta vänner träffar vi ju på Facebook :)   Förra tisdagen och en vecka frammåt tillbringade vi tillsammans med Karin och Yazza på Västkusten. Framöver är det flytt so...

Av Kenzo - 13 maj 2011 19:27

Hallå dagboken!   Just nu är det mycket som händer runt omkring. Vi hade härliga dagar uppe i fjällen. Inte så mycket snö men fantaskiskt fint väder. Sol och varmt så att man inte ens behövde ytterkläder uppe på fjället :). Carro har kommit he...

Ovido - Quiz & Flashcards